niedziela, 13 kwietnia 2014

Ogólnie o wszystkim po trochu...

Szklarnia

Dziś znalazłem chwilę, żeby po troszku opisać co tam u mnie sie pozmieniało.
Szklarnia dalej nie zrobiona:( czas, czas, czas...:( ale zostało już bardzo niewiele do zrobienia.



Tu otwarte jedno z dwóch otwieranych okien z południowej strony. Prawe również się otwiera. Góra jeszcze nie obrobiona ponieważ będzie szła tam listwa dociskająca folie. Potem tylko silikon i wszystko.
Szczeliny pomiędzy poszczególnymi oknami będę piankował i silikonował - ale to już po zaciągnięciu folii.Potem tylko pomalować wszystko i urządzamy;)



Poniżej bok szklarni.
Zostało wstawić 4 okienka 23x130cm....i tu pojawia się właśnie problem. W poniedziałek wizyta w zakładzie szklarskim albo okienka zrobię z poliwęglanu komorowego - podobnie jak trójkątne szczyty.
I tu również folia i listwa dociskowa na całej długości. Na samym szczycie białe kątowniki pcv na całej długości (widoczne w prawym rogu szklarni) żeby folia równo i gładko naciągała się na szycie. No i zamek w drzwiach bo na razie podparłem pustakiem...ale to już taki detal;)

       



Tunel i pomidorki

    W tunelu przygotowałem doniczki i wysadziłem pomidory - włoskie malinówki. Wiem, że nieco za wcześnie bo w nocy jeszcze są przymrozki, ale na razie nic złego im się nie dzieje, a ja nie mam już miejsca żeby je trzymać. Poza tym w domu nie mają tyle światła ile potrzebują i niepotrzebnie się wyciągają


 Pozostałe rośliny

Cytryna.
Postanowiłem ją podciąć jakiś czas temu, i widzę, że nie był to głupi pomysł. Wystrzeliła pędy  we wszystkie strony.

Adenium obesum:


Stapelia grandiflora:
        



Doryanthes Excelsa Gigantyczna lilia australijska:

Washingtonie robusta i eukaliptusy śnieżne:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz