piątek, 13 maja 2016

Kwiaty aturi - tańczącej rośliny

   Jak pisałem w jednym z poprzednich postów, moje aturi zimowane na poddaszu zakwitło. Zdjęcia, które zamieściłem wtedy na blogu przedstawiały raczej już zawiązane z kwiatów nasiona niż kwiaty w pełnej krasie.Tym razem jednak udało mi się uchwycić kwiaty w pełni rozkwitu. Najciekawsze jest to, że przeszukując internet nie znalazłem nigdzie żadnej fotografii kwiatów aturi - zdarzają się zdjęcia które przedstawiają kwiaty w formie, które przedstawiłem w poprzednim poście o tej niezwykłej  roślinie, natomiast takich jak zobaczycie w tym poście nie znalazłem nigdzie, co być może sprawi, że zdjęcia te będą dość unikatowe. Zobaczcie sami jak kwitnie tańcząca roślina.

(Codariocalyx motorius) kwiat aturi



Kwiat tańczącej rośliny



Aturi flower

1 komentarz: