sobota, 11 kwietnia 2015

Porządki w szklarni

Dziś sobota i piękna letnia pogoda- dobry czas na troszkę prac w szklarni i przy roślinach ogólnie.

Cyphostemma juttae - dzikie wino z Namibi

Cyphostemma juttae - dzikie wino z Namibi. To przez nią głównie zakupiłem lampy do doświetlania. Rośnie w płytkiej doniczce w specjalnej ziemi dla sukulentów. W zasadzie nie mam żadnego doświadczenia w hodowli sukulentów - co prawda hoduję adenium obesum oraz stapelie grandiflorę (jedna ze stapeli hodowana hydroponicznie nie przetrwała z powodu przegnicia) ale cyphostemma to dla mnie zupełnie inna półka..  Jak widać na razie sobie świetnie radzi:


W szklarni zrobiłem wreszcie porządki. Co prawda nie zrobiłem wszystkiego i nie wszystko tak jak chciałem ale jest ok.Jeszcze koniecznie musze dodać w szczycie uchylne okienko do lepszego wentylowania. Elementy które miały styczność z wodą raz jeszcze zaimpregnowałem oraz przygotowałem miejsca na posadzenie pomidorów.


Eukaliptus gunni przezimowany w szklarni.

Przezimowany w szklarni eukaliptus gunni:

Eukaliptusy śnieżne:



Eukaliptus gunni zimowany na poddaszu:


Kloniki pokojowe:



Rabatki na pomidory:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz