niedziela, 22 marca 2015

Początek wiosny

Od wczoraj mamy wiosnę, a ja ledwo tylko zacząłem cokolwiek robić w szklarni. Umówiłem znajomego który ma maszynami zrobić kawałek pola (3 - 4 ary). Już przed zimą było wszystko zaczęte a teraz trzeba finalnie dokończyć - jednak teren jeszcze po zimie jak zwykle podmokły i trzeba troszkę zaczekać. Wtedy tunel przenoszę na pole i zaczynam prace :) Tymczasem część roślin powędrowała do szklarni. Niestety dwie noce po -5 stopni ale chyba nic nie zaszkodziło.



Początek wiosny w mojej miejscowości:




Tymczasem w szklarni prace ledwo zaczęte:

W szklarni planuje zrobić trochę zmian. Troszkę inaczej wszystko urządzę i sama szklarnia będzie musiała przejść lekki lifting. Na razie powynosiłem niektóre rośliny:


Eukaliptusy gunni:








Washingtonie i kufliki zimujące w mrozie na poddaszu poszły do szklarni.


Eukaliptusy tetragona i woodwardii:





A tutaj najciekawsze roślina jaka hoduję. Cyphostemma juttae. Sukulent z afryki.Mama nadzieję że uda mi się ją utrzymać. Na zimę kupie lampy 6000 - 10000K i będę doświetlał.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz